Som många kanske redan vet om så fyller Svenska Brukshundklubben 100 år i år, och runt om i Sverige firar många klubbar detta lokalt hos sig. Nu har det blivit dags för Ljungby Brukshundklubb att ta del av firandet! Nedan följer lite kort information som snarast kommer kompletteras med mer exakta tider.

Lördagen den 20 oktober inleder vi dagen runt kl. 9.30 med att ha uppvisning av olika grenar och aktiviteter för allmänheten, bland annat rallylydnad, agility, bruks och lite annat smått och gott. Är ni intresserade av att vara med och visa upp någonting, hör av er till info@ljungbybrukshundklubb.se.

Senare på kvällen (ca 19.00) bjuder vi in alla klubbens medlemmar och en respektive på medlemsfest! Detta kommer att hållas inne i Ljungby (inte på klubben) och kräver anmälan då vi behöver beställa mat och få information om ev. specialkost. Formulär för detta kommer att läggas ut på hemsidan snarast.

Hoppas vi ses och att ni vill fira med oss!