Söndagen den 25 augusti kl. 10.00 kommer vi att ha en träningstävling i rallylydnad på klubben. Domare kommer att vara någon från klubben, men i övrigt kommer allting ske precis som på tävling med banvandring, protokoll och allt runt omkring. Efter tävlingen är slut så grillar vi tillsammans.

Vi kommer att erbjuda alla klasser, dvs nybörjare, fortsättning, avancerad och mästare. Troligtvis kommer vi att köra en kombinerad avancerad/mästarebana, men uppge trots detta vilken klass du helst vill tävla i vid anmälan.

En start kostar 60kr och betalas på plats, då ingår det en korv och dricka. Anmälan görs till milla.e.andersson@telia.com senast den 18 augusti. Vid anmälan, uppge ditt namn, namn på hunden, vilken klass du vill tävla i, samt ev. specialkost. Ska du tävla i fortsättning, avancerad eller mästare, skriv då också med hundens mankhöjd.

Välkomna!