Söndagen den 6 maj kommer vi att anordna vår första, officiella agilitytävling på klubben. Vi kör enkel hopp- och agilityklass 1 i samtliga storleksklasser, och därmed behöver vi självklart lite funktionärer!

Ingen erfarenhet av agility krävs, det vi behöver hjälp med är saker som koppelbärare, tidtagare, hinderfixare, kökshjälp eller att sitta med i sekretariatet. Det finns en uppgift till alla!

Anmäl till Emeli genom att mejla agility@ljungbrukshundklubb.se, uppge ditt namn och om du kan hjälpa till hela dagen eller vilka tider som funkar. Om ni har tänkt att tävla själva i någon klass, skriv detta också så vi kan pussla ihop allting på bästa sätt!

Vi är tacksamma för all hjälp vi kan få, tillsammans kan vi se till att vår första agilitytävling blir riktigt grym!