Tisdagen den 28 februari genomförde vi 2017 års årsmöte uppe i klubbstugan. Vi i styrelsen vill tacka alla medlemmar som dök upp, det blev ett härligt gäng! Som vanligt passade vi även på att premiera uppflyttade klubbmedlemmar och bjuda på fika.

Foto: Ewa Törnblom

Hemsidan är uppdaterad med den nya ordningen i styrelsen och de olika sektorerna/kommitéerna som kommer att gälla fram till årsmötet 2018. Det beslutades även om en höjning av medlemsavgifterna som ser ut som följande:

Helbetalande medlem – 530kr (tidigare 510kr)
Familje/Delbetalande medlem – 200kr (tidigare 190kr)
Ungdomsmedlem – 250kr (oförändrad)

Under 2017 har vi för tillfället två tävlingar inplanerade – en spårtävling lägre klass (28 maj) och en lydnadstävling (8 augusti, kvällstävling). Förutom det här kommer vi självklart ha vår vanliga kursverksamhet. Det diskuterades även om hantering av medlemmars mejladresser. Håll utkik på hemsidan i vår för möjligheten att lägga till din mejladress till ditt medlemskap i klubben, och på så sätt kunna få bland annat inbjudan till årsmöte och medlemsmöten direkt i din inkorg!

Vi hälsar alla välkomna tillbaka till nästa årsmöte 2018 och innan dess medlemsmötet den 23 maj (kl 19.00).

Foto: Ewa Törnblom